Scaune Auto Copii

Scaune Auto pentru Copii

Scaune Auto Copii
Coşul meu
 
 
Conceptii gresite despre scaunele orientate cu spatele la directia de mers

Conceptii gresite despre scaunele orientate cu spatele la directia de mers

BeSafe produce si promoveaza scaunele auto orientate cu spatele la directia de mers de mai bine de 25 de ani, insa  inca exista numeroase “mituri“ sau conceptii gresite despre calatoria cu spatele la directia de mers dupa varsta de 15 luni. In acest articol am adunat cele mai comune “mituri“ si va ajutam cu raspunsuri.

"Copilul meu are picioare atat de lungi,  incat o sa stea neconfortabil"

Ati vazut ca cei mici isi pot tine picioarele in orice pozitie ciudata atunci cand se joaca? Copii sunt mult mai flexibili decat noi, adultii, din aceasta cauza nu sunt deranjati de faptul ca stau cu picioarele indoite sau incrucisate. Ei chiar prefera acest lucru. Adesea noi, parintii  credem ca este incomod, doar pentru ca pentru noi, ca si adulti este neconfortabil.

Sfat! In cazul in care micul pasager  se plange de spatiul pentru picioare, va recomandam sa faceti pauze frecvente in timpul calatoriilor lungi, astfel incat sa isi poata intinde picioarele si sa scape de ceva energie in acelasi timp.

"Avem doua masini si nu ne putem permite sa cumparam doua scaune auto scumpe"

Noul concept BeSafe – iZi Modular -  va permite sa utilizati acelasi scaun auto in mai multe masini. Trebuie doar sa cumparati o baza ISOfix suplimentara, care sa se instaleze in a doua masina si se poate schimba/muta cu usurinta acelasi scaun auto intre masini, in cel mai scurt timp.

"Parcurgem distante mici cu masina, asa ca nu cred ca este necesar... "

Din nefericire, distantele scurte nu inseamna neaparat un risc mai mic de a avea un accident de masina, deoarece cele mai multe accidente au loc in oras. Chiar si la o viteza de 30 km/h, scaunul auto si copilul sunt supusi la  forte extrem de mari. In cazul in care micul pasager calatoreste intr-un scaun orientat cu fata la directia de mers, aceste forte afecteaza in principal zona capului si a gatului, micul pasager fiind impins din scaun. Un scaun orientat cu spatele la directia de mers absoarbe majoritatea fortelor, micul pasager fiind impins in sistemul de protectie.

“Masina este prea mica pentru un scaun orientat cu spatele la directia de mers“

In aceasta imagine puteti vedea una dintre cele mai mici masini din lume – masina Smart.  Chiar si in aceasta masina exista spatiu pentru picioarele micului pasager, chiar daca este instalat cel mai voluminos scaun,  BeSafe iZi Plus.

"Copilul nu ma va putea vedea, s-ar simti inconfortabil"

Accesoriile inteligente, cum ar fi oglinda pentru copii, va permite ca micul pasager sa va vada si totodata si Dvs. pe el in timpul intregii calatorii.  Puteti sa fiti cu ochii pe micul pasager, ca sa va asigurati ca sta confortabil si este fericit.

 

"Pantofii copilului meu o sa atinga spatarul banchetei si o sa se murdareasca"/"Nu vreau ca bratul frontal de sprijin sa lase urme pe spatarul banchetei"

Folosind  o protectie pentru bancheta puteti rezolva ambele probleme: protejati bancheta de orice murdarie si-l ocrotiti cu un strat moale, care impiedica urmele/zgarieturile.

"Copilul meu nu ar avea vizibilitate intr-un scaun orientat cu spatele la directia de mers si s-ar plictisi"

Copii asezati intr-un scaun orientat cu spatele la directia de mers vad de obicei mult mai mult decat ne asteptam. Pozitia inalta a scaunului orientat cu spatele la directia de mers permite acestora sa vada atat prin geamurile laterale cat si prin luneta, in acelasi timp. Inlaturarea tetierelor le ofera o vizibilitate si mai buna.

"Copilul meu se va plange intr-un scaun orientat cu spatele la directia de mers, deoarece multi alti copii calatoresc  in scaune orientate cu fata la directia de mers"

Cand  se face trecerea de la scoica  la un scaun auto din grupa urmatoare, micul pasager nu poate face diferenta intre un scaun auto orientat cu spatele si unul orientat la directia de mers. Din discutiile cu parintii am aflat, ca majoritatea copiilor inteleg de ce sunt asezati intr-un scaun auto orientat cu spatele la directia de mers, atunci cand adultii le explica in mod adecvat. Siguranta ar trebui sa fie mereu prima si va incurajam sa explicati acest lucru si miciilor pasageri.

"Inteleg ca un scaun auto orientat cu spatele la directia de mers este de 5 ori mai sigur in cazul unui impact frontal, dar in cazul impactului din spate? "

Pe langa faptul ca accidentele din spate sunt mult mai rare din punct de vedere statistic decat accidentele frontale, exista si cateva aspecte care trebuie luate in considerare. Cand se calatoreste cu spatele la directia de mers, copilul se afla mai departe de punctul de impact in cazul unui accident din spate. In plus, fortele sunt semnificativ mai mici atunci cand are loc un accident din spate, deoarece ambele vehicule se misca in aceeasi directie, si in acest fel fortele se impart pe ambele masini in mod egal. In schimb, intr-un impact frontal, ambele vehicule se opresc de la viteza lor la zero intr-o clipa.

"Copilului meu nu ii va fi rau daca calatoreste intr-un scaun pozitionat cu spatele la directia de mers?"

Raul de masina este cauzat atunci cand simtul echilibrului percepe o diferenta intre miscarea perceputa de ochi si corpul nemiscat. Unii sunt mult mai sensibili decat altii. De cele mai multe ori adultii, care circula cu spatele la directia de mers (in tren sau autobuz) sunt in general  mai sensibili la raul de miscare (stand cu spatele la directia de mers, raul de miscare se accentueaza).

Simtul echilibrului nu este pe deplin dezvoltat la copii in primii ani din viata, asa ca raul de masina apare in mod obisnuit in jurul varstei de 4-6 ani, sau chiar deloc.

Sunt si alte motive pentru care copiilor li se poate face rau in masina. Adesea este legat si de unghiul/pozitia in care stau cei mici, ce au mancat inainte de plecare sau uneori si de mirosul din interiorul masinii. Pentru unii copii posibilitatea de a vedea mai multe lucruri prin intermediul geamurilor/lunetei atunci cand trec de la o scoica auto la urmatorul scaun poate produce o incarcare senzoriala, deoarece obiectele pe care ei le vad prin geamurile masinii se misca foarte repede. Acoperirea ferestrelor laterale cu un material fin, pentru o perioada scurta de timp, poate ajuta copii sa se obisnuiasca treptat cu noii stimuli.

"Masina noastra este prea mica pentru un scaun mare orientat cu spatele la directia de mers"

Multe scaune auto pentru copii, orientate cu spatele la directia de mers pot fi instalate cu posibilitatea reglarii spatiului pentru picioare, astfel incat sa permita o instalare cat mai compacta. Astfel, un scaun auto RF nu ocupa mai mult spatiu decat ocupa un scaun orientat cu fata la directia de mers, intrucat un scaun orientat cu fata la directia de mers ar trebui sa aiba, de asemenea, un spatiu de 55 cm intre nasul copilului si scaunul din fata. Aceasta distanta este recomandata pentru deplasarile intr-un scaun auto orientat cu fata la directia de mers, in acest fel fiind asigurat faptul ca, micul pasager nu se va lovi de scaunul din fata in cazul unui accident.

In pozele urmatoare puteti vedea cateva exemple de scaune auto orientate cu spatele la directia de mers instalate in unele dintre cele mai mici masini aflate pe piata, cum ar fi VW Polo, Audi A1, VW Up sau Skoda Citigo.

 

                                           

 


Înapoi
Produse promotionale
 
 
 
Newsletter
Ma inscriu
Vizitatori: 254639 Azi: 2