Scaune Auto Copii

Scaune Auto pentru Copii

Scaune Auto Copii
Coşul meu
 
 
Diferite Teste

Scaunele auto pentru copii BeSafe sunt supuse unor testări stricte, pentru a se asigura micilor pasageri cea mai bună protecţie posibilă în lumea reală. Suntem mândri atunci cand scaunele auto BeSafe sunt câştigătoare la testele de coliziune ale căror standarde de siguranţă sunt înalte. În 2011, patru dintre scaunele auto pentru copii BeSafe au fost câştigătoare în grupele lor de vârstă, ceea ce este excepţional !

Pentru a evalua efectul unui impact asupra pasagerilor, constructorii auto şi instituţiile de testare folosesc manechine dotate cu aparatură de măsură. Astfel se poate afla forţa din momentul impactului şi viteza de decelerare la care a fost supus corpul pasagerului.

            ECE R44 04 

ECE R44 04 este Standardul European de Omologare al Scaunelor Auto. Scaunele auto pentru copii sunt testate în impact frontal la 50 km/h şi în impact din spate la 30 km/h, folosind manechine de crash-test şi instrumente de măsurare  concepute pentru a vedea cât de bine protejează scaunul auto manechinul de testare.

 

  

ADAC   

ADAC este o organizaţie care reprezintă interesele proprietarilor de automobile din Germania. Testele efectuate de ADAC prevăd standarde mai înalte şi sunt cu aproximativ 50% mai stricte  decât ECE R44 04. La aceste teste accentul se pune în măsură de 50% pe rezultatele de coliziune şi 50%  pe uşurinţa în utilizare, confort, instrucţiuni de utilizare şi pe modul de instalare, etc. Testele sunt efectuate atât în coliziuni frontale cât şi laterale. Acest lucru este deosebit de important, deoarece copiii pot suferi leziuni mult mai grave în impactele laterale decât în ​​ cele frontale.

 

 

Stiftung Warentest

Stiftung Warentest este Consiliul de Consum (Protecţia Consumatorului) în Germania. Acesta administrază şi efectuează teste pentru International Consumer Research and Testing Organisation, ICRT (Organizaţia Internaţională de Testare şi Cercetare de Consum). Stiftung Warentest efectuează testele în colaborare cu ADAC.  La aceste teste impactul frontal şi cel  lateral se realizează cu 64 km/h, în timp ce ECE R44 testează numai impactul frontal la 50 km/h, respectiv cel din spate la 30 km/h.  

 

Raportul consumatorului

Organizaţiile europene de consumatori sunt membri ai ICRT şi îşi publică propriul raport de testare. Cu toate acestea, rapoartele sunt copii ale testelor Stiftung Warentest şi ADAC, dar publicate într-un alt lay-out. Exemplu:  WHICH în Marea Britanie.

 

 

 

 

Plus Test - cel mai sever test de impact !

În 2009 VTI şi FNT a introdus Plus Test în Suedia, efectuat sub controlul independent al guvernului suedez. Testarea este efectuata  în scenariul: impact frontal - "cel mai rău caz".

Diferența cheie față de celelalte teste constă în manechinele folosite, care  sunt dotate cu senzori suplimentari în zona cervicală, pentru a se putea măsura presiunea  în această zona critică. 

Acest test oferă o ştampilă (un marcaj) de calitate scaunelor cu înalt nivel de siguranţă, recomandate în Suedia.

 


Înapoi
Produse promotionale
 
 
 
Newsletter
Ma inscriu
Vizitatori: 192919 Azi: 55