Transport gratuit pentru comenzi de peste 200 RON

0
Produse în coș

Service

Procedura pentru Service și Garanții

Siguranța copilului dumneavoastră este primordială. Certitudinea unor călătorii confortabile şi fără pericole este primul scop pe care îl avem, împreună cu dumneavoastră. De aceea, vă rugam să citiți cu atenție instrucțiunile înaintea folosirii scaunului – nerespectarea acestor instrucțiuni poate compromite siguranța copilului.

Perioada de garanție este menționată pentru fiecare produs în parte pe site.

Ce acoperă garanția:

- orice defect de producție.

Ce nu acoperă garanția:

- uzura normală a produsului;

- utilizarea defectuoasă a produsului și nerespectarea instrucțiunilor de utilizare ale acestuia;

- deteriorarea accidentală sau intenționată a produsului;

- reparațiile sau modificările executate de către o persoană neautorizată

1. Procedura pentru reparația produselor aflate în garanție:

Pentru a repara un produs aflat în garanție, trebuie să țineți cont de următoarele lucruri:

  • Să ne informați telefonic (0748.217.210 / 0752.194.379) sau în scris pe adresa de e-mail info@besafe.ro despre problema aparută
  • Să ne trimiteți o copie doveditoare a achiziției produsului (factura)
  • Să ne trimiteți, după caz, o fotografie detaliată cu defecțiunea produsului însoțită de seria produsului
  • În cazul în care defecțiunea nu poate fi remediată la distanță, să ne trimiteți produsul la adresa: str. Harghita nr 60 bis, Miercurea Ciuc, jud. Harghita
  • Produsul trebuie trimis într-un ambalaj corespunzător; de preferabil ar fi să se trimită în cutia originală.

2. Procedura pentru reparația produselor ieșite din garanție:

Pentru a repara un produs care nu mai este în garanție, trebuie să țineți cont de următoarele lucruri:

  • Să ne informați telefonic (0748.217.210 / 0752.194.379) sau în scris pe adresa de e-mail info@besafe.ro despre problema aparută
  • Să ne trimiteți produsul la adresa: str. Harghita nr 60 bis, Miercurea Ciuc, jud. Harghita
  • După constatarea defectului și evaluarea costului reparației, se înștiințează clientul și i se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli reprezentând piesele de schimb
  • Produsul trebuie trimis într-un ambalaj corespunzător, de preferabil în cutia originală.
Coşul meu
Transport gratuit pentru comenzi de peste 200 RON

Coşul tău este gol
Subtotal: RON
Transportul şi discountul vor fi calculate pe pagina de comandă
Salvează coşul
Comandă
Alege limba
Politica de confidenţialitate Termeni şi condiţii Politica de returnare Manage Personal Data